czwartek, 24 października 2013

Dziki Koń

Któregoś dnia szukając coś w internecie natrafiłem na niemieckojęzyczną stronę motoryzacyjną. Mój niemiecki jest raczej słaby więc włączyłem automatycznego tłumacza. Radość z możliwości czytania czegoś czego się wstępnie nie rozumiało bezcenna. Niestety nie trwała długo. Tłumacz prócz tekstu przetłumaczył nazwy własne marek i modeli samochodów. Ile się nagłowiłem co to jest Dziki Koń.



Mustang bo o nim mowa to wspaniały samochód. Symbol Ameryki, samochód który wyznaczył trendy Muscle Car. To bohater wielu filmów - 60 Sekund to jeden z moich ulubionych, gdzie w wersji Shelby Nicolas Cage ucieka skradzioną Eleonor przed policją. Słyszałem wiele opinii o tym samochodzie, że jest jak hamburger, że to auto tylko na prostą drogę bo wypadnie z zakrętu, bandyta grasujący na drogach. Nie miałem przyjemności jeżdżenia wieloma autami tego typu, jednak ten którego widzicie na zdjęciach GT 500 z 2012 r. zrobił na mnie oszałamiające wrażenie. Niewiele powyżej 3 sekund do 100, niecałe 8 sekund do 200... takie liczby robią wrażenie zwłaszcza gdy siedzi się w środku.




Marzenia są po to by je spełniać - takie słowa usłyszałem podczas tej sesji. Całkowicie się z nimi zgadzam, po to jest życie by żyć a nie trwać. Ciesze się że mogłem zrobić te zdjęcia. Dzięki wielkie za wrażenia estetyczne i emocje podczas jazdy.



2 komentarze: