niedziela, 9 marca 2014

Bonjour Paris vol.3


Kolejną partie zdjęć z wspaniałego Paryża pozostawię bez większego komentarza - już usłyszałem że i tak pieje z zachwytu więc - po co piać więcej :-) Pozostawiam Was z niemą fotografią która jeśli jest dobra - sama się obroni. Jeśli nie jest dobra to po co o niej mówić.




 Katedra Katedra Notre-Dame - zachwyt jakiego mało... wiem miałem milczeć :-)




 Jednak Wersal mnie rozczarował... to tak żeby nie było, że jestem całkowicie bezkrytyczny.





















 






 Można spotkać wiele znanych osób nawet polityków z najwyższego światowego szczebla.






 Ostatnie spojrzenie na....kamienicę w której mieszkaliśmy, następny dzień to wyjazd. To jest ostatnie zdjęcie jakie zrobiłem aparatem na ziemi francuskiej jednak - jednak jeszcze będę miał coś dla Was, w najbliższych dniach zamieszczę na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz