sobota, 8 marca 2014

Bonjour Paris vol.2

Chwilę zastanawiałem się jakie zdjęcia mam tu dalej umieszczać z tego magicznego miejsca. Wszystkich nie ma sensu bo bym Was wszystkich zanudził na śmierć - wybrać.... ciężko. To jest miejsce gdzie kadry same się układają, każde miejsce pełne wrażeń, pełne fascynacji. Gdzie się człowiek nie popatrzy tam jest coś co można ująć. Tutaj nie można się nudzić z aparatem.
Luwr miejsce samo w sobie fascynujące, kilometry budynków, deptaków....





 Nie wszyscy wiedzą, że mam kilka słabości - chyba jak każdy. Uwielbiam fotografować witryny sklepowe. W Paryżu można odnaleźć w nich nieprawdopodobną kreatywność ludzką.



Teraz pytanie do wszystkich - co przedstawia poniższe zdjęcie... Szczerze to jeden z zbytków którego nazwy nie zanotowałem - wstyd :-D

 Tu wszyscy jeżdżą na rowerach i skuterach.

 Myślę, że wieża Eiffla powinna mieć oddzielny rozdział - najbardziej znany obiekt w Paryżu. Jest tak fotogeniczna, tak nieprawdopodobnie zaskakująca - z każdej strony inaczej komponuje się z otaczającym ją krajobrazem - tylko podziwiać.

 

 Detale na każdym kroku...






 

 Może i bardzo lubię fotografować witryny - tak jak wcześniej napisałem jednak najbardziej fascynują mnie trzy rzeczy:
- samochody....










 

- perfumy....


- rewelacyjne ubrania....

I wszystko to odnajdujemy na każdym kroku.
No dobra cztery - jeszcze wspaniałe kobiety ale chyba nikt nie ma wątpliwości, że w Paryżu można ich wiele odnaleźć...

Viva le Paris...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz